HJÄLP och AJ!

De har kommit tillbaka! Akta er, rädda sig den som kan! Skräcken är obeskrivlig! Förföljelsen har åter tagit fart! Hjääälp! Usch jag gillar inte de där läskiga feta slemmiga paddorna!! De förföljer mig och de hoppar emot mig med bestämda "splasch", helt oberörda av den stora tunga människan som skulle kunna trampa ner dem. Alltså bara tanken på dem får mig att rysa, usch! Såg två stycken nyss, på väg hem från träningen. GAAAAH, bort med dem!

Jag ska starta ett parti, BORT MED PADDORNA! är ledorden!

Och apropå saker jag ogillar: Jag vaknade imorse o kände att jag hade ont på magen. Japp, magen. Typ som ett blåmärke fast det inte är blått liksom. Fattade ingenting. Sen kom jag på det. Spelade match igår, vann btw mot boxholm med 3-1 vilket = vidare i ÖEB-cupen (elr vad den heter?).

Det var en jävla tjej där som nöp mig i magfläsket. Det var inte skönt. Naglarna rätt in bara. AAJ! skrek jag då, och hon släppte ju iaf. Men hon höll tydligen på o nöp flera tjejer, men domarn såg ingenting. Li fick dock damp på henne, haha rätt fan! Visst att man kan köra lite småfula knep nångång, men va fan nypas i magen?! Tossigt värre alltså.

Allt för mig , tack o hej!

Kommentarer
Postat av: linsod

hahahaha jag börjar typ ALLTID skratta när jag läser din blogg.. hahahhahahah nypas i magfläsket det vare värst!

2009-04-14 @ 23:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0