Jag är cool

Enligt killen med väskan, ni vet han från talang, så är jag cool. Då tänker du förstås: Emma , det har jag redan konstaterat, alla vet att du är cool. Och det är ju så sant så!

                                        

Men anledningen till att han, killen med väskan från talang, sa så är för att jag varken är döpt eller vill gifta mig eller begravas i kyrkan (eller på kyrkogården heller för den delen).

Det trodde jag var vanligt, trodde inte nån ville det längre typ, men tydligen vill de flesta faktiskt göra det. Förstår inte varför? Kyrkor är tråkiga och gråa och de enda minnena från kyrkor jag har är sega julspel, påskspel och liknande där man bara satt och väntade på att få gå hem igen. Visst, kan hålla med om att vissa kyrkor kan vara lite småcoola och mäktiga när de är sådär gigantiskt stora och så, men fina ? Nejnej.

Jag vill gifta mig utomhus! Och jag vill begravas borgerligt! Mycket mysigare :) Om det kan vara mysigt att vara begravd, det har jag lite svårt att sätta mig in i , har aldrig provat liksom. Men kan tänka mig att det kan vara lite mysigt iaf, att hela tiden få vara typ utomhus och samtidigt bara chilla. Det jobbiga skulle ju vara den där instängda biten, det kan jag ha lite svårt för. Men men den som lever får se (ha-ha).

Men nu mina damer och herrar, är klockan nästan tolv och det är lördag. Alltså ska jag inte gå och lägga mig. Jag ska däremot smita ifrån datorn nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0