Om..

Om jag vore en sån där bloggare ..

.. skulle jag skriva att klockan imorse ringde 06.14, och att morgonrutinerna flöt på som alltid, exakt likadana vilket innebär att jag även imorse fick bråttom, men hann precis in till franskan. Skoldagen var seg och tråkig som alltid, och jag längtade mest ut i solen.

Jag skulle också berätta om hur duktiga Karro, Lovisa och jag var när vi sprang coopertestet bara för att träna på det, efter att vi haft idrott i squash-center. Därefter gick vi in till stan i idrottskläder (oh gud så pinsamt!!!^^) och därifrån tog jag bussen hem.

Till sist skulle jag skriva att jag nu ska äta något för att sedan cykla iväg mot jägarvallen och fotbollsträningen.

Och så skulle jag avsluta med något i stil med : "Puss på er älsklingar, ha en fortsatt härlig dag!"


Det skulle jag ha gjort. OM jag vore en sån bloggare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0