Lady och Lufsen ;)

Idag har varit en riktig chilldag , som så många andra dagar direkt efter partyparty. Igår var btw riktigt trevligt måste jag säga , förfest med moe, therese, emilia och karro (johanna var där en sväng också ;P) o sen iväg till plaza på 18årsfest där många roliga människor redan infunnit sig. Det var kul, även om slutet blev lite tråkigt, men då kunde jag gå hem till min sköna madrass hos syster-yster, precis när jag själv ville, utan att tänka på busstider, någon som skulle hämta eller någon annan som skulle med. Det var grymt skönt :) Gillar det där med frihet ;)

Men varför är det alltid så att när man har som mest att plugga på , så pluggar man som minst? Det gör i alla fall jag, det känns så oöverkomligt på något sätt.. Så dagen har bestått av filmtittande, chillande vid datorn, hundpromenad i det härliga mörkret och en varmt mysigt bad.

Haha, förresten, kollade på Lady och Lufsen, lite gullig film måste jag säga, diggar ju disney. Gillade något Lufsen sa där till Lady (inte exakt citat): "Bortom alla staket och stängsel finns en hel värld där två hundar kan hitta på vad som helst. Och se bortom bergen, där borta väntar kanske äventyret."

Oh shiet jag vill se världen, jag vill inte vara fast här i lilla linköping och tvingas gå i skolan och så. Jag vill resa, uppleva, äventyra! Men nu är det som det är, ett och ett halvt år kvar, sedan ska jag ut i världen :D Så tills dess får jag vara nöjd med det jag har här, och det är inte fy skam det heller, alla härliga vänner, kul träning, världens bästa hund och familj och en finfin klass ;) Men nu måste jag läsa engelska-boken, things fall apart (bara ja som hör ironin va?), så blir inget mer för idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0