Bilder

Dagen har bestått i så roliga saker så! Uppackning av väskor, tvättning av kläder, städning. Men några timmar gick åt till att sola också , första gången på länge nu! :)

Det bästa och värsta med att resa bort är att komma hem. Skönt att få sova i sin egen säng, duscha hur länge man vill och gå på fräscha toaletter. Men samtidigt saknar man det. Jag saknar att sova i folkabussen, gå till campingen, börja fest mitt på dagen, kolla på massa bra band och träffa härliga, glada och fulla människor. T.o.m. klottret på benen och armarna saknar jag litegrann, även om det såg förjävligt ut.

Känns som man ska tillbaka, samma känsla som efter alla resor. Känns som man blivit litegrann en annan människa. Aja, det va kul, det ska jag göra om, men nu ska jag inte tänka tillbaka så mkt, det som varit det har varit, nu tänker jag framåt! Ikväll blire att träffa karro-barro en sväng, inte fel inte!

Som sagt, inte mkt bilder tagna, mobilen hade slut på batterier mest hela tiden. Dessutom tänkte jag inte så mkt på att ta kort, men detta är bilderna jag har:


Vårt hem i fyra nätter


Lekte på bilgrannens tak en dag



Vi är coola


Gris


Moe skar sig på gaffeln när hon skulle göra hål i en flaska


Så det börja blöda


De rena skorna fick stå och torka när solen tittade fram


L.W


Fråga inte vad människan gör, men promenad "hem" till parkeringen


Denna bild kan få beskriva festivalen: smuts, öl och folkabussen


Och musik såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0