Dags att rösta!

För första gången ska jag få vara med :) Dessvärre har jag fortfarande inte bestämt mig för vilka jag ska rösta på. Gjorde ett test igår på aftonbladet, men resultatet dampa lite så jag fick bara se en del av de svar jag gjort. Då blev det iaf piratpartiet. Jag förstår inte hur? De tycker ju ingenting i de frågorna jag svarade på? Kanske för att jag inte är så extrem i mina svar åt något håll?

Iaf, näst högst kom moderaterna och därefter centerpartiet. Det är dem jag funtat mest på innan så möjligt att det blir nån av dem, det är sånt som märks ;)

Men det är ju så svårt! Hur ska jag veta var alla partier står i alla frågor ? Sjukt svårt att läsa sig till allt, det står ju dessutom ganska lika hos allihop känns det som. Och så måste man bli insatt i frågan innan för annars säger ju inte deras svar så mkt.

Hm, knepigt det här alltså. Men rösta tänker jag göra, och jag tror att bara man röstar på nåt parti med lite vett i skallen kan man hindra idioter som sverigedemokraterna från att komma med. Så rösta hellre på sossarna än inte alls , så säger jag!

Lite våriga bilder, vilken väg ska jag ta liksom? Passar väl in när det är val? :P









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0