Kända bloggar

Kikade in i några bloggar på bloggtoppen för nån dag sen. Har inte läst dom förut. Förstår faktiskt inte varför så många tycker att det är roligt att läsa deras bloggar. Vad är speciellt med deras bloggar liksom? Det är i princip samma sak i de flesta:

- Idag har jag...
- Bild på kläder/skor.
- Bild på "dagens outfit"
- Försvarstal till elaka kommentarer
- Någon åsikt om någonting
- Bild från gårdagskvällens fest
- Bild på personen själv som posar eller gör grimas

Haha, i ett inlägg av någon skrev hon till en person som sagt elaka grejer till henne ett litet "försvarstal". Avslutningen: "jag har faktikst också vart en vanlig människa.." Det tyckte jag var ganska roligt!


Men vad är det som gör dom där bloggarna så speciella att de har så jäkla mycket läsare ? Det förstår jag inte. Hur svårt kan det vara liksom? ( to be continued ;P )


Kommentarer
Postat av: linnea

om vi ska dela in bloggar i bloggrupper, typ kändisbloggar o andra bloggar då hör din till plugghästbloggen i så fall! ;P

2009-06-09 @ 23:51:43
URL: http://willspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0