Midsommar

Ni måste vara jättenyfikna på vad jag gjorde på midsommar! Trodde väl det! Efter att vi räddat hunden Bert-Bernt, som egentligen hette Sudden, bild härnere (snodd från Linsod), gick jag o Danni över till Hanna o Linsod för att äta mkt och gott.



Grillad fläskfilé med potatis, jordgubbar och kladdkaka bidde det. Vissa åt glass och/eller grädde till jordgubbarna, men icke jag. Så kvällen blev chill, hur mysigt som helst. Vi fyra har alltid skoj tillsammans! Slutade med att jag sov över hos Danni, för båda var ensamma hemma.

Jag gillar midsommar. Förra året var jag hos Danni. Vi två käkade tacos och en massa frukt och kollade på film.

 

Året innan var jag hos Natta och vi sprang ut i regnet för att plocka blommor. Sedan kollade vi på film.

Jag brukar alltså inte festa på midsommar, och jag har trivts riktigt bra med det hittills. Chillkvällar kan vara underskattade, och midsommar är liksom nyår och valborg överskattat , enligt mig! Hoppas ni andra hade det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0