Retligt

Kvällen har bestått av att lägga golv. Det är skoj så länge allt går som det ska. Dessvärre gör det ju inte det jämt. När jag ska skruva bort tröskeln sitter en skruv så hårt att den inte går att få bort. Jag kan skruva på den, men den vägrar flytta sig. Men kunde lägga bräderna under tröskeln, så det funkade ju ändå. Nästa problem:





Japp, jag var tvungen att såga av en liten liten bit på ca 2 mm x 3 cm. KUL!

Men det slutade inte där:



Hade mätt lite fel. Ca 2 mm. Så nästa problem var att få bort brädan och såga till en ny. Lättare sagt än gjort. De där brädorna sitter som berget. Så jag blev lite arg. Eller väldigt arg. Men det hjälpte inte. Brädan sitter kvar lika mycket för det. Retsticka!


(Ursäkta att jag inte skriver om något intressantare, men detta är mitt liv för tillfället)


Kommentarer
Postat av: Lotta

Sånt där är bara för jobbigt när det händer. ;)

2009-07-29 @ 18:03:50
URL: http://lottahietanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0