Glömsk?

Jag springer ner för trappen för att hämta något. Kommer ner, har glömt varför jag gick ner. Går runt en stund, men kilar sedan upp igen. Sätter mig åter vid datorn. Då slår det mig vad det var. Springer ner igen och hämtar det, men kommer på att jag är lite sugen på en banan, så jag lägger grejen på köksbordet och äter en banan.

Går upp igen. Sätter mig vid datorn. Märker att jag glömt grejen jag skulle hämta, men minns inte var jag lagt den. Springer ner, hittar den efter en stund på köksbordet. Springer upp för trappen en tredje gång på ett par minuter. Det är det som kallas vardagsmotion ;)


Ni vet det är tre grejer som händer när man börjar bli gammal. Det första är att närminnet blir sämre. Det andra är att synen blir sämre. Det tredje är att närminnet blir sämre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0