Blev visst ett ganska långt inlägg

Tänk vad handikappad man kan bli av att ha ont i vänster tumnagel, det trodde jag inte. Skala banan, knyta skor, klä på sig.. mkt knepigt. Dumma skåpdörr som slog igen sig på min tumme innan jag hann ta bort den!

Söndagskvällen var dramatisk. Hela familjen satt i tv-soffan, även nemo. Mellan klockan 19 och 21 var hjärtat i halsgropen konstant. Intensivt från början till slut. Glädjetjut blandat med iskna slag mot soffkanten. Dessvärre var det det sistnämnda som blev det sista jag gjorde. Barca hade förlorat med 4-3 mot Atletico. Nu är det bara fyra poäng ner till real. Men det kommer gå. Jag håller tummarna, hoppas och tror på barca :)

Haha, man måste förstå lite ironi ibland :)

Oh, igår råkade jag äta något gott. Det var inte planerat, men det blev gott. Haha, hade rostat några mackor, inte såna vi har hemma utan några andra som eva hade, för det var där jag var. La på ost, och sedan la jag på mackorna på varandra som jag brukar , för de håller värmen bättre då. Sen hade jag plötsligt en macka med ost på både över- och undersida, haha! Tossigt det kan bli, men det var gott! ;)

Slutspel mot Skellefte nurå. Spännande, jag tror det kan gå. Tror, är dock inte lika säker som jag var förra året. Men håller tummarna för det också när jag ändå håller på.



- Mamma, är det säkert att vattnet är riktigt hygieniskt?
- Ja Tantor, det är rent.
- Men hur är det med basiluskerna då?
- Tantor raring, stör inte när mamma pratar.
- EN PIRAYA!!!

Haha, Tarzan, grymt bra film ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0