VM i bastubad

Haha, man kan tävla i bastubad, visste ni det? Hade jag inte en aning om faktiskt. Finns VM o grejer. Haha, tänk vad mycket tossigheter det finns här i världen. Vad kommer näst?

VM i tv-tittande? Vem orkar sitta längst i tv-soffan utan att sova, äta eller gå på toa?
VM i tandborstning? Vem borstar tänderna snabbast och får det bästa resultatet?
VM i badande? Vem orkar bada badkar längst?

.. jaa det finns mkt att hitta på. Tandborstning skulle nog vara min grej, tycker det är ganska gott att borsta tänderna, haha. Fast å andra sidan, att vara snabb är ju inte min starkaste sida, snigelslem som jag är (snigel=seg, slem=slemmis=emmis=emma, uppfunnet av påhittiga moorie). Nej, det kanske inte blir något VM för mig då, attans. Men VM i bastubad, haha, det var skojigt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0