Beslutsångest

Jag hatar att aldrig aldrig kunna bestämma mig för någonting. Det är pissjobbigt. När jag väl bestämt mig är jag jäkligt bestämd, men vägen dit är ett helvete. Uschaan, ibland blir jag inte klok på mig själv o min velighet alltså. Va ska vi göra? Vet int. Hitt på nåt.

Nu lät det ju lite överdrivet förstås. Det är inte så att jag går runt och velar om allt. Ska jag äta, ska jag inte äta? Oj vad dåligt jag mår, jag kan ju inte bestämma mig. Nejdå. Förresten så äter jag alltid i de situationerna. Nej, men vissa situationer blir alltid lite förstorade just för att jag inte kan bestämma mig. Vad flumflum jag var nu kände jag.

Nej, det blev för allvarligt. Jag får ta och lätta upp stämningen. Hm knepigt. Jo, något TOKROLIGT, verkligen:



Haha, nej jag bara skoja det var ju inte ens kul. Men hjärnan funkar inte längre. För mkt tankar för sent på dygnet. Jag får gå ut på taket och rensa tankarna helt enkelt.

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Anonym

mer typ.. "ska jag ha mössa på mig?" ja eller nejn nej eller ja? hmmmmmm

2009-05-24 @ 00:40:52
Postat av: jocke

hmmmmmm jag förstår inte direeeekt=== bestäm nå fu dp===

2009-05-24 @ 03:57:28
Postat av: Anonym

Hahah jocke ja fatta inte vad du mena ?

2009-05-24 @ 16:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0