Champions League-vinnare!!

Varning för känsliga läsare. Följande inlägg kommer enbart handla om fotboll och det är skrivet ur en väldigt subjektiv synvinkel. Kan komma att bli ganska tråkigt för er att läsa, men jag måste få skriva av mig mina känslor! ;D


2-0!!!! TOTALLY FUCKING AMAZING!!! :D:D:D Asså jag finner inga ord, Barca är CL-vinnare!! Så himla glaaad är jag!

Och vilken match! United inleder starkt, första 9 min är jag riktigt orolig. Sen gör Eto'o 1-0 och därefter dominerar Barca hela matchen igenom. Underbart! Messis 2-0 mål i 70:e matchminut är helt otroligt, nickar in den på ett inlägg från xavi, bara helt makalöst!

Jag är i extas eller vad det kallas. Kunde inte sluta garva efter målen, underbart! Haha jag vet det låter skittöntigt, ja menar det är ju bara fotboll, men man kan verkligen slukas upp av det! :D

Nu känns inte franskaprovet imorrn lika viktigt längre, kan få gå åt helvete vilket det känns som det kommer göra, jag är liksom för glad för att bry mig! :D

Nu måste jag se prisutdelningen, tjingtjong!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0