Glömsk? Jag?

Det kan jag väl aldrig tro. Danni hade bal igår. Jag glömde äta innan, vilket betydde hungrig mage. Jag glömde ladda batteriet till kameran, vilket betydde inga bilder utanför. Tur att man har vänner med kamera, snälla vänner som förhoppningsvis vill skicka bilderna , eftersom jag lovade danni att ta kort.

De kort jag hann med att ta kommer läggas in här när tiden är inne för det, det vill säga när jag kommit ihåg att ladda kameran o när jag kommit ihåg att lägga in bilderna i datorn o när jag kommer ihåg att jag ska publicera dom här. Mycket att komma ihåg känner jag.

Självklart glömde jag igår att lägga in mina böcker och stolsdynor i förrådet innan jag åkte. Efteråt bar det av till landet. Tur att man har snälla grannar som messar och lägger in grejerna i förrådet och också stänger dörren dit, vilket nån iddi även glömt att göra. Undrar vem som kan vara så glömsk?!

Och apropå att glömma saker. Jag glömde alla skolböcker hemma, vilket betydde att jag inte kunde plugga nåt på landet. Ibland är det skönt att vara glömsk!



Kände att bilden passade in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0