Ikväll gäller det!

Idag är det blåsigt värre. Älskart! :D Och det blir ju så fina vågor på fälten! :D

Tänkte jag skulle måla naglarna i någon tokigt rolig och glad färg, som "matchar min personlighet" liksom :P haha. Men glömde bort min fina tumnagel. Efter tre överstrykningar lyste det blå ändå igenom så fint.





Ikväll gäller det , Barca kan ta CL-guld och därmed vinna tre titlar den här säsongen! Det skulle göra dem till världens bästa klubblag! Jag tror och hoppas på dem, verkligen, men är riktigt nervös faktiskt! Saknar ju ändå båda ordinarie ytterbackarna samt två mittbackar. Kan bli tufft, men jag håller tummarna, stenhårt!

Nej , nu ska jag ta och äääta :D yummie ! Sen blir det promenad i mitt favoritväder :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0