Mord!

Ja, nu kanske man borde skriva nåt om mordet som skedde här in lambotown. Första man hör när man sätter på radion på morgonen: Polisen i Linköping letar efter nån mördare som mördat en kvinna i lambohov. Oj, tänkte jag. Jag lever väl ? Japp, det gjorde jag. Blev lite orolig där ett tag.

Och ingen man känner heller, måste erkänna att det är jäkligt skönt även om det såklart är hemskt. Undrar om grabben de anhöll är den som ryktet säger?

Lite tossigt att det hänt så himla nära, jag menar jag cyklar genom den där tunneln till och från träning två gånger i veckan och vi brukar gå där när vi är ute och går. Fast det kanske danni inte kommer våga nuförtiden? :P

Ändå känns det för overkligt, mer som vilken kriminalfilm som helst. Man blir inte så berörd liksom. Sjukt egentligen, tv kanske gör en helt avtrubbad?

Kommentarer
Postat av: linnea

hah adet är väl tur att nån kommenterar! o danni o jag har redan varit där o trampat idag ;)

2009-05-28 @ 23:12:22
URL: http://willspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0