Valborgsbilder

Sprang coopertestet idag på idrotten. 8 varv runt fotbollsplan på 9.40. MVG var 9.30. Men hon sa runt 9.30, så kanske slipper göra det fler gånger. Kändes dock som att jag kunnat göra det lite bättre men men jag är sjukt nöjd! Tack för att tove sprang bredvid iaf, hade nog gått sämre annars! :)

Hungrig som jag var när jag kom hem blev det först en tallrik kyckling o ris, sedan efterrätt i form av tacos, mohahah. Måste ju äta när man jobbat så hårt. Har dessutom träning ikväll. Men glöm inte att tacos ska inte ätas i såna där mjuka grejer, tortillas elr vad det heter ?

Nej cheese-chips ska det vara !! :D Då är det som godast ! Så anteckna det nu för det är värt att kommas ihåg. Kan man säga så ? Kommas ihåg. Jo nu kan man det iaf, för jag gjorde det ju precis :)


Man ska aldrig lova något man inte kan hålla. Jag brukar alltid hålla mina löften, men jag glömde. Tyvärr. Men här kommer iaf lite pics från Valborg (snodde två, hoppas det inte gjorde nåt?):


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0