Min egna lilla värld

Ni vet JD i Scrubs? Han brukar ju ofta stå och titta på sina rätt tossiga tankar. Jag är lite likadan. Visst, mina tankar är kanske inte lika extrema och underhållande, iaf inte för såna med lite sämre humor än min, men jag sjunker allt som oftast in i min egna lilla galna tankevärld.

Ser jag något, t.ex. en person som går i biblioteket, kan jag liksom se hur personen går in i böckerna, får hela hyllan över sig, blir mosad och sedan bortsopad av en tecknad mini-tomte i blå-gröna kläder som visslar på en glad melodi.

Vissa dagar blir det mer tankar än andra. Idag har jag varit helt i min egna lilla värld. Synd att man inte kan visa sina tankar, det blir liksom inte samma grej när man berättar om dem. Då framstår jag mest som ett litet psykfall. Så jag brukar låta bli. Bara för sakens skull liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0