Kul prick

Igår var släkten här för att fira mig.
Äntligen var det dags för min goda delikatessmåltid.
Hade sett fram emot den hela veckan.

Toast med skagenröra.
Oxfilé provencale.
Cheesecake.
O så en hel del godis.

Kom att tänka på vad linsod o jag snackade om i måndags.
När man umgås med mig så äre mat som gäller.
Jag måste ha mat när jag är hungrig.
Ganska ofta alltså.
Dessutom är jag en riktig stirrblickare.
Sjunker lätt in i mina tankar.

Fan va kul det måste vara att umgås med mig!



Och nu har jag blivit sjuk med. Jäla skiit också!

Beverly Hills på tv! :D tjing!

Kommentarer
Postat av: linnea

haha kollar du på det?!



jaa det är jättekul att prata med nån som glor i tomma intet ^^

2010-04-08 @ 14:09:57
URL: http://willspirit.blogg.se/
Postat av: linnea

han är nog den enda ;)



föresten när du skriver om mat o all du äter. du kan ju skriva om alla semlor o bullar när du ändå håller på ;)

skippa köttbullarna bara!

2010-04-08 @ 16:19:00
URL: http://willspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0