Kung är han

Ni som med spänning väntat på hur jag skulle landa när jag ramlade ner från molnet, som jag skrev om här.
Nu får ni veta.

Jag landade i en JÄTTEstor säng med minst nio madrasser i och över det en massa massa kuddar i både dun och annat som man har i kuddar. Här ligger jag skönt vill jag lova.

El Pulga har räddat min kväll , min vecka. Han kungen är över alla här, över planens gröna gräs. Han har nått opp till högsta topp men ännu är han ej nöjd. Lionel Messi gjorde fyra mål. Hela Arse(na)l gjorde ett. Barca i CL-semi mot inter. Spännande.


För er icke fotbollsfantaster kan jag bara säga: Börja spela. Den sporten slår allt. Lyckoruset är totalt efter min första bollträning på nästan ett halvår. Over and out. PEACE BROS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0