I know what I want I'll say what I want

Ojoj, fy på mig. Har visst haft annat för mig än bloggande.
No inspiration.

Visste ni förresten att ordet dagmamma började användas på 50-talet?

Målamålamåla är det som stått på schemat denna vecka. Ute.
En smått höjdrädd emmplutt några meter upp i luften på en småvinglig stege.
Men facea sina fears ska man. Och inte alls läskigt var det faktiskt.

Så ensam med mina tankar i många timmar. Sånt kan sluta lite hursom.
Ni vet när man börjar tänka på nåt, o sen fortsätter orden fast man börjat tänka på nåt annat?
Sen hör man sig själv tänka nåt riktigt tossigt.
"It's because of they who support us, they control it all, and shut us down.."
Jo men vad har det med igelkotten att göra?

Ikväll blire rajtantajtan. Absolut kräftskiva, för andra året.
230 pers ryktas det komma till maskinhallen utanför sjögestad.
Jag är en av dem. TAAAAAAAAAAGGGGGG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0