Nöjespark-besök

Liseberg igår , där vi blev som barn på nytt. Phille i synnerhet. Skuttade som ett barn av iver att få börja åka alla läskiga åkattraktioner.

Emmplutt the mes vågade sig inte på allt faktiskt. Men de fucka ju upp ordningen, man kan inte börja med uppswinget o sen åka mindre läskiga grejer, det ska ju byggas upp, annars blir det andra mesigt o inte lika magkittlande. Balder är dock bäst, alltid.

Sen är det ju ett faktum att jag valde fel Burger King-kö. Cirkus en timme för att få min mat. En hungrig Emma är inte att leka med, stod o kokade av ilska. Men han som jobbade tog det lugnt, en sak i taget, ingen stress inte. Dags att byta jobb johan?

Radiobilarna var ju en upplevelse också. Det var en mening jag aldrig trodde jag skulle skriva. Eller säga heller för den delen. Men det har jag inte gjort faktiskt. Tio pers inriktade på att stänga in en stackare i ett hörn, mohhaha. Vissa reagerade roligare än andra. Höhö.

Slutligen ett litet tips från coachen. Om det inte är extrem värme, sätt dig inte längst fram i flumride (Hur kul är inte det namnet för övrigt?) med fyra killar bakom. Båten (är det en båt?) går djupt, vilket resulterar i en ganska blöt slutkläm på resan. Vi pratar inte lite stänk här, vi pratar översköljd av en våg två gånger om. Dyng från topp till tå. Och då pratar vi dyng av den blöta sorten, inte alkoholpåverkade. Dyngsur helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0