Ameh lol

Ni som vet ni vet. Hör det själv i mina tankar. Ameh lol. Orden har satt sig där och dyker upp i tid och otid. Dom jävlarna har smittat mig. Lol. Där kom det. Med det där speciella tonfallet. Men det är ju annars ett rätt bra uttryck, liksom allt som behövs sägas finns inbakat där.

Annars ligger jag i den gamla sängen i mitt gamla rum. Bebisen o co har snott min sköna 1,40 säng. Storyn om hur jag senast vaknade upp här har ni väl hört. Byxorna vid fotknölarna, mammas päls som täcke, en jävla massa grejer utspridda på golvet, och en fundering inne i det sprängande huvudet: vad fan gör jag här?

Julegranen är klädd o det är i skrivande stund sex minuter till julaftonen tar sin början. Då kommer jag på att jag glömt slå in julklapparna ordentligt. Så har man nåt o göra imorrn också då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0