Buss tankar- nej busstankar

- Varför flyttar man sig till sätet framför efter sådär tio min?
- Varför sitter man och stönar för sig själv?
- Varför snöar det in genom taket?
- Varför sätter man sig med ryggsäcken kvar på ryggen?

Enda förklaringarna jag kan komma på..

- det börjar lukta riktigt fisigt från personen bakom.
- problem med andningen- eller kanske det ni först tänkte? mm, just det snuskhummer!
- tomten försöker ta sig in genom takluckan, men får inte upp alla skruvar.
- tränar inför en teaterpjäs där man ska spela quasimodo (stavning där?) från ringaren i notre dame.


För övrigt undrar jag om jag är en sån där genomgo ärlig person, som inte kan ljuga för folk, eller om jag bara är så trögtänkt att jag inte kommer på någon bra lögn?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0