och förräxten kan du ta din onge mä

Det är ju faktiskt ganska tråkigt utan bilder. Men har inte så mkt bilder att lägga ut åt er. Har inget vettigt att säga heller. För ovanlighetens skull. Förutom möjligen: Ät inte gul snö, så länge du inte är helt säker på att det är öl.

"Därför tänkte jag som så att när det gamla nu är glömt att jag skulle ta och.." ne men asså, om jag skulle ta och lägga in lite teckningar från förra vintern och ännu längre bort. Inte för att de är märkvärdiga, perfektionist som jag är hittar jag hundratusen grejer som kan förbättras. Men jag är ju ganska grym ändå.









Kommentarer
Postat av: linnea

Rita Wille istället! Då kan det ju bara bli perfekt ;)

2010-12-07 @ 17:19:59
URL: http://willspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0