Lite om allt sådär

Om någon är orolig för att emmplutt ska vara sysslolös på sportlovet, så kan jag lugna er:

Skolbokhögen är hög (undra vad den kan ha rökt - Ha Ha).
Rummet ska finslipas det sista på.
Träning, träning o träning.
Fest, fest o FEST!
En liten tripp till sthlm kan det också tänkas bli.


Hur tänker man när man börja köra curling?

Hur låter de låtar som INTE kom med i Melodifestivalen egentligen?


Sen tänkte jag nämna min mor lite sådär i förbifarten. Hon är lite söt ibland:

- I torsdags hade hon tagit pappas volvo istället för Böcklingen (golfen som hon rökt i) för att jag skulle slippa åka böckling när hon skjutsade till träningen. Det var ju snällt.
- Hon tycker I only wanna be with you (Volbeat) är BRA! Hooa, jag har lyckats.
- I alla år har hon blandat ihop mig o min syster eva. Jag lyssnar därför till båda namnen. Nu har hon ett flertal gånger ropat: Emma! till hunden. Hanhunden.


Nu fick jag visst sådär jättebråttom igen. TJING!

Kommentarer
Postat av: d-boy

haha du ska ju inte säga något, mannen! du skriker ju HANNA till lillebror! då vet vi vart du har fått det ifrån :P

2010-02-24 @ 12:11:23
Postat av: emmplutt

hahaha du har så rätt så rätt! hade jag helt glömt bort faktiskt :) Äpplet faller inte långt från trädet, elr hur äre? ;)

2010-02-24 @ 14:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0