Även solen har sina fläckar

Jag älskar att jag ALLTID har rätt!
Ingen idé att ge sig in i en diskussion med mig.
Speciellt inte om det gäller svenska-ord.

Men, som sagt, även solen har sina fläckar.
Jag kan ju vara lite sådär glömsk ibland, har ni kanske märkt.
Att glömma konsertbiljetter innan konserten,
legitimation till sin egen 18årsfest,
bankkort till alanya. För att nämna något.

Men nu har det fan gått för långt!
Igår kväll skulle jag inåt stan för chill på 55an o se Spanien knäcka Honduras.
Går ut, låser dörren, sätter väskan i cykelkorgen.
Börjar dra med mig cykeln, när jag plötsligt upptäcker vad jag glömt.
På mina fötter sitter nämligen bara strumpor.
Jag höll på att cykla till stan UTAN SKOR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0