Godhjärtade typer

Gillar godhjärtade människor. :) Nähä? Det gör ju ingen annan.
Men dom är snälla, dom där godhjärtade. Dom som lämnar in plånböcker till polisen.
Så nu har jag min plånka igen, allt utom kontanter o busskort finns kvar.
Suckers som missa några tusen kronors mat, mohaha.

Annars drog cp-barnen Danni o Hanna med mig på promenad förut.
Sen kom dom hit, drack upp mitt te o åt upp mina muffins, dom jävlarna.
Det är ju inte som att dom bakat muffinsen o gett till mig i studentpresent eller så.
Sen vare SOS som gällde, himla klockren film det där. Stig-Helmer asså. Hah.

Apropå fiskrökeri. Man kan ju säga fisk-rökeri. Eller så kan man läsa lite fel.
Då blir det fis-krökeri. Ser framför mig supande fisar. Haha, humor.

HEPPÅRE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0