Times like these

Efter att jag sov 15 timmar igår kunde man ju tro att jag skulle haft svårt att somna på kvällen. Vaken i tre timmar, sen låg jag däckad i tv-soffan igen. Blev att sova nästan 14 timmar till.

Nu äntligen har jag piggnat till.
Har lite funderingar angående studentkvällen.
Hur kmr det sig att jag har blåmärken på låret och i handflatan,
skrapsår på armbågen och djupa skärsår i två fingrar?

Kan bjuda på ett vackert utplock från diverse sms
skickade från min mobil under studentkvällen:

- Eneptt dmdm jmp om för dygn

- Typ glassfestkr så snark gåatan

- Bomn karelen

- Gömts hon   slagskott:D



Jaa, det var en grym dag, den kommer jag aldrig glömma. Det jag minns vill säga. Dags att ta tag i livet igen. Nu när jag är arbetslös på riktigt, har jag ju tid att göra allt som jag inte hunnit med tidigare. Det börjas med städning. HEPPÅRE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0