Mot landet. På riktigt

Blev en snabbtur till landet lite hastigt o lustigt. Åkte igår kväll, hemma ikväll. SCHTEEK.
Beck ikväll, haha värt o se på bio för allas reaktioner. Skriik o ryck. Sen en grymt bra film också.

Jag hade fått en uppgift. En enda. Klart och tydligt står det på kylskåpet:
Vattna. Tisdag och fredag.
Gjorde jag det? Svar nej. Ingen vattning. Så fick bli nyss.
Allt utom orkidéerna var restriktionerna. Så jag vattnade allt utom orkidéerna.
Sen om det råkade komma med en fejk-blomma (hade vi ens såna? - tydligen) borde ju inte va mitt fel?

Meen midsommar imorgon då. Kommer firas på landet. Inte mitt land. Ett riktigt land. Inte ett låtsas. Inte landet som i sommarstuga. Inte landet som i land heller för den delen. Land Sverige typ. Nej, landet som i på landet. You know bondgård. Först till den ena, promenad till den andra för förfest o därefter traktorflak till den stora festen, på den tredje bondgården. På landet. Riktigt på landet. Taggtagg. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0