Inga misstolkningar tack

Hej du tröge människa som inte förstod att jag i förra inlägget endast drev med webcam-bilder. Hoppas du förstår det nu. Annars är det nog dags att söka hjälp. Fast det är klart, du är väl för trög för det med. Om det inte är så att du inte pratar svenska förstås? Men då kan man ju undra varför du läser min blogg, VA?! Nu blev du tyst minsann.

Nejmen nu blev det lite dålig stämning. Illa. Hade detta varit en vanlig blogg o jag varit en vanlig "bloggerska" (haha) som skrev, hade jag berättat att studentmössan kom igår. Underbart, nu känns det mer på riktigt!

Jag hade också skrivit att jag varit o tittat på balträningen o skrattat åt alla som kämpade sig runt runt till "ett två tre, ett två tre".

Sen hade jag nog berättat att morgondagen blir hektisk. Skola, pump, fix, födelsedagsmiddag hos elin o så utgång på det såklart! Sjuukt pepp.

Men tur att jag inte är en sån där vanlig tråkig "bloggerska" (återigen haha) då. För hur kul va det här inlägget på en skala?

(O så ska man väl avsluta med: Puss på er<3 )


SO LONG SUCKERS!


Kommentarer
Postat av: linnea

du är en vanlig bloggerska, dock inte likadan som alla andra. DET tackar vi hmm någon för!!

puss på dig!!

2010-03-04 @ 23:10:31
URL: http://willspirit.blogg.se/
Postat av: linnea

haha fy fan vad tröga vi var när vi gick o funderade på det där alltså ^^

2010-03-06 @ 19:52:12
URL: http://willspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0