Mot CC

Har upptäckt webcam, kan hända ni får stå ut med en del snygga bilder framöver.


Taggar match. LHC-Skelet.

Det som snurrat runt i huvet:
Glöm inte biljetterna,
GLÖM INTE BILJETTTERNA,
GLÖM FÖR I HELVETE INTE BILJETTERNA!!!!

Men vaddå, vem gör sånt liksom?
Vem glömmer leget till sin egen 18årsfest?
Vem glömmer Visa-kortet till Alanya-resan?
Vem glömmer konsertbiljetterna till Lars Winnerbäck?

Så jag har väl ingen anledning att vara orolig att jag skulle glömma elins o min biljett.
(Heter det elins o min biljett elr biljetter? De är ju flera, men låter ändå jättetossigt att säga elins o min biljetter? Kanske säger mina? Jo, helt klart elins o mina biljetter! Kan det bli viktigare??)

Dags o dra, så jag inte missar bussen.
Men återigen, jag har väl ingen anledning att vara orolig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0