Sällskapssjuk

Jag brukar inte ha problem med att va ensam. Ganska mysigt. Men just nu, när jag återigen sitter o stirrar på word där jag skrivit nästan en sidas eng bokanalys, då kommer sällskapssjukan. VILL TRÄFFA FOLK! Känner mig sjukt isolerad o instängd o jag vet att jag måste stanna här tills ikväll, känns ju ännu bättre.

Men det är la bara att bita ihop, ta tag i skiten o få det gjort. Får skylla mig själv att jag inte började i tid. Borde ju ha lärt mig det vid detta laget, men icke. Trög, tydligen. Kanske har med syrebristen i hjärnan att göra? Bra att skylla på om inte annat.


Ikväll blire iaf hockey, engelsklärarn bjöd oss allihop (kontakter, ni vet). Så jag o elin ska skrika oss hesa på sittplats. Elin fyller f.ö. 19 idag, grattis till henne. Sjöng för henne i ett sms förut, trodde inte hon skulle uppskatta min sångröst irl.

Det här va ju ett kul inlägg jag bjöd på!

Kan slänga in lite fler sommarbilder, så man kan längta lite. Det är ju säkert ingen som redan gör, menar jag.

Sommarstugan


Lilla jag


Alfons o morfar


Lilla jag o lilla hanna


Los odalgatebarn


Snyggingar i sp1b


Moe o Noot


Jenny, DJ o så lilla jag i vattnet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0