Tankegångar o så

Det där med nötterna är inte lika kul längre.
När smulorna samlats på bordet o tangentbordet.
Och nötterna sitter halvt upphostade i halsen.
Det killar.

Men vet ni? Det kunde varit värre.
Tänk om jag ätit glass toppat med svavelsyra så hela tangentbordet frätts bort?
Eller bapelsin med tabasco som fastnat i halsen, då hade jag kanske sprutat eld nu?
Fast det hade å andra sidan varit rätt BALLT!

Hade kunnat gå ut o skrämma små barn o sagt att jag var en drake förtrollad till människa för att ingen skulle misstänka mig, o sen hade jag kunnat sno deras godispåsar som de iofs inte får förrns på torsdag. O då är säkert tabascon borta från halsen. Så det var nog ingen bra idé ändå.

Jag måste nog gå härifrån nu. Innan jag skriver nånting dumt liksom.
TJING!


Kommentarer
Postat av: Marika

Rösta på min bikini

och du har stor chans

att vinna en länkning+bild

av dig på min blogg :) KRAM

2010-03-29 @ 16:34:55
URL: http://Fredrixon.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0