Tapetklister under mina skor

Trevlig överraskning: INGA LEKTIONER IMORRN! Gött som satan, tydligen nån högskolemässa. Gillas mer än skarpt. Finns liksom inte på världskartan hur mkt det gillas.

För den som inte märkt så har det snöat idag.
Inga konstigheter.
Tre månader av konstant snöande.
Det är ju roligt.

Hade tänkt skriva nåt, men nu föll det ur skallen. Hoppas det inte var för litet, då blir fallet så högt.

Förresten, jag lagade mat idag. Jajebjörn, alldeles själv! Och inte nog med det. Istället för min vanliga stekt kyckling, sallad o gurka, var jag lite WILD N' CRAZY. Stekte några räkor också. Jorå, det är ju kul att hitta på nya saker o vidga sina vyer så att säga. Blev mkt lyckat för övrigt :D

Lite nostalgi från dagistiden:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0