Jag har aldrig..

Leken "Jag har aldrig" har väl de flesta kört nån gång, när man ska dricka om man gjort det som påstås. Bland mig och mina tossiga vänner och bekanta kan jag garantera att någon skulle dricka om följande påståenden dök upp.

(Therese hade nåt liknande i sin blogg för länge sen, hoppas hon inte misstycker att jag snor idén litegranna.)

JAG HAR ALDRIG..

1 .. helt nykter cyklat in i en stillastående röd audi- som det satt en person i.
2 .. dansat mellan min kompis och dennes ragg med rumpan före ett antal gånger på platens dansgolv.
3 .. druckit upp alla slattar på bordet när de stått ett par timmar med gud vet vad i.
4 .. haft sex på badrumsgolvet på en fest med en kille jag tidigare samma kväll svurit att aldrig göra nåt med.
5 .. haft ångest och blivit hånad för ovanstående i över två år, men sedan haft sex med samma kille och fått ännu mer ångest och blivit ännu mer hånad.
6 .. blivit drogad på krogen och börjat prata med inbillade personer, bl.a. min egen far.
7 .. snortat peppar och fått sjukt ont i näsan, men några veckor senare snortat salt- och fått minst lika ont.
8 .. blivit så bajsnödig på en promenad att jag i småpanik fått springa in i en träddunge och uträttat mina behov- medan min vän stått och dött av garv.
9 .. gett en taxichaufför 601 kr i dricks.
10 .. vaknat av att en kille som sovit i samma säng (utan att gjort något med honom överhuvud) har tagit min hand och börjat runka av sig själv med.
11 .. sparkat ned killen från ovanstående händelse på golvet.
12 .. nästan blivit utslängd från platå för att jag dansat på bardisken.
13 .. helt nykter tagit tag i en okänd tjejs hand när hon gått förbi på stan.
14 .. vaknat dagen efter en fest i min kompis lillebrors soffa och undrat var i helvete mina trosor tagit vägen.
15 .. försökt imponera på en kille genom att göra nåt akrobatiskt, men istället snubblat på ett tältsnöre, ramlat och stukat armbågen.
16 .. strulat med någon och slagit sönder en tand.
17 .. festat så hårt kvällen innan en klassresa till sthlm att jag kommit full till bussen kl 7 på morgonen- och nästan inte fått åka med.
18 .. på fyllan värmt fiskpinnar i mikron och ätit dom med bearnaisesås.
19 .. somnat på bussen hem efter en hård kvälls festande, vaknat och sånärapå gått av en halvmil för tidigt- men i sista stund blivit stoppad av grannens kompis.
20 .. när jag var liten tyckt att jag sjöng så fint att jag grät åt det.
21 .. följt min vän hem men blivit tvingad att hålla mig på 15 meters avstånd hela vägen- för att jag pillat i hennes hår.
22 .. varit så full tidigt på morgonen att jag spytt kl 12 på dagen.
23 .. jagat en snok med kanoten, och försökt fånga den när den dök, så jag själv välte kanoten och ramlade i sjön (men snoken blev aldrig fångad, konstigt nog).
24 .. ramlat nerför trappan på pitchers och landat med ett magplask.
25 .. haft sex med någon, men varit för full för att komma ihåg vem- och aldrig fått reda på det heller.
26 .. sagt ursäkten "the pig influence!" och sprungit iväg när en kille blivit lite för närgången.
27 .. tappat min mobil i toaletten- och två veckor senare med den nya mobilen gjort samma sak.
28 .. blivit lurad av en manikyrist och nästan hamnat i tjeckiskt fängelse.
29 .. blivit så kissnödig i skidbacken att jag satt mig ner och kissat, fått glid på skidorna och åkt nedåt- med byxorna vid fotknölarna.
30 .. varit i sjukstugan senare samma dag som ovanstående händelse och träffat en kille som hamnat där för att han ramlade av liften när han såg en tjej komma nerför backen- utan byxor.
31 .. haft en pappa som i haft så bråttom att han tog på sig en gorillamask och körde förbi alla fartkameror i svindlande fart.
32 .. gått in på ett solarium för att värma mig på väg hem efter krogen, och blivit inlåst- tills jag efter nån timme elr så hittat en spärr längst ned på dörrn.
33 .. stått på ett högt och synligt bord för att ta kort på dansgolvet på krogen och fått mina byxor neddragna.
34 .. vaknat upp i mitt före detta rum med byxorna vid fotknölarna och min mors päls som täcke, och undrat hur i helvete jag hamnat där.
35 .. plockat en blomma utanför ett hus, ringt på huset och frågat om de ville köpa blomman för 20 kr.
36 .. på p&l gått förbi en halvt däckad person i en solstol, sagt till personen att jag ska sno dennes stol- varvid personen sätter sig på marken och låter mig ta stolen.
37 .. varit så full att min vän försökt hjälpa mig, men då sparkat honom stenhårt.
38 .. raggat på en tjej med kommentaren "det är ju inga ridlår precis".
39 .. vaknat upp utan en aning om var jag är, men istället för att fråga om hjälp försökt hitta tillbaks till hotellet själv, vilket slutat med över en timmes lång promenad, 20-minuters bussfärd och därefter taxi- iklädd jeans och klackar en varm dag utomlands.
40 .. varit så full att jag i över en timme suttit och hållit fast mig i bordet med båda händerna helt apatisk med samma creepy småleende hela tiden.
41 .. tagit en genväg på ca en meter genom en väldigt blöt buske, ramlat huvudstupa och lyckats tappa mobilen i busken- vilket upptäcktes på bussen hem.
42 .. kört mot rött, blivit tagen av polisen men kommit undan med ursäkten "hästen i trailern där bak sparkade så hårt att bilen gled fram".
43 .. helt plötsligt fått en käftsmäll av en okänd tjej på krogen- och svarat denne med kommentaren "du slog mig" och ett gapskratt.
44 .. vaknat i överslafen på en våningssäng av att personen i den andra överslafen ställt sig i sömnen och börjat gräva i min madrass med kommentaren "måste få bort sanden".
45 .. nattbadat naken med en kille, blivit påkommen av ca 30 killar och till slut blivit tagen av polisen.
46 .. ramlat på dansgolvet på krogen, och istället för att pinsamt ställt mig upp igen helt enkelt gjort masken- iklädd balklänning.
47 .. betalat 120 kr för att få röka en cigarett inomhus- med kommentaren "bästa spenderade 120 spänn nånsin."
48 .. gjort armhävningar över någon annans spya- i bara byxor och bh.


Kommentarer
Postat av: linnea

Hahaha FUCK YOU brotha!!

2010-11-06 @ 20:46:47
URL: http://willspirit.blogg.se/
Postat av: Mallan

haha, känner mig lite träffad på x antal

2010-11-07 @ 17:45:56
URL: http://mallansmemoarer.blogg.se/
Postat av: therese

Så jäkla tråkigt att jag inte är med på nått då, jag gör aldrig nått dumt, är fan bäst ;)

2010-11-11 @ 01:41:16
URL: http://thereseberndtsson.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Haha de har va hur kul som helst emmplutt!!!

men dor pa 29an, vem gjorde de?? SKONAST. hahaha

2010-11-18 @ 22:53:14
URL: http://lovisabrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0