Buenas noches

Sverige igen. Kallt. Fina färger på löven. Höst, kan man kalla't.
.. men den är aldrig riktigt lika grym o svartvit som man tror.

Har njutit av löven o den friska luften om dagarna, idag var ja o nemo ute fyra timmar i skogarna. Vi gick o vi gick, helmys. Kvällarna har spenderats i glada vänners lag så att säga, inte fel det heller.

Men man kan ju inte hjälpa att man saknar värmen, havet, poolen, solstolarna o galna fester. Spanien var muy bien. Jag har lärt mig att inte låta therese hålla koll på mina grejer, hon kan nämligen inte hålla koll på sina egna. Man ska heller inte låta henne ha den enda nyckeln till lägenheten en festkväll.

Emilia kan man inte lita på när det gäller att hitta nånstans, då kan man hamna åt helt fel håll. Sen har jag också lärt mig att det faktiskt går att tänka lite ekonomiskt o inte alltid äta på restaurang o ta taxi överallt. Det funkar iaf. Och så ska man inte gå o prata för intensivt när man inte riktigt hittar. Det kan vara bra att ibland kolla var man är nånstans, för att inte gå typ dubbelt så långt som man ska.

En lärorik resa med andra ord.

Skulle lägga in bilder om ja fått dom, men therese håller hårt i dom så att säga. Så typiskt henne alltså. Så ni mina kära vänner får tålmodigt vänta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0