Svamp

"Här har jag letat i flera timmar. Nu är jag så trött så jag tror att jag svimmar."

Majas alfabet. Bra skit.

Men här letas inga champinjoner inte. Inte kantareller heller (haha rimmar).
Nej ett flyg t/r till thailand under 8.000 kr tack!

Vore ju lite tråkigt att inte komma dit när man bokat bartenderkurs oså.
För övrigt, hur mkt längtar jag inte?!

Men finns roliga grejer fram till dess. Snart äre november, då får man börja ta in julstämningen på allvar.
Innan dess äre fest på fest o sen ska ja ju börja träna på wc (för det är ni nog väldigt intresserade av att höra). Så mkt skoj helt enkelt. Och höst är alltid höst, MYS med andra ord.

Men hur kul är inte ordet svamp för övrigt? Det låter riktigt äckligt. Svamp.

Ae det här inlägget var ungefär lika kul som en svampinfektion i underlivet.
Får pigga upp med lite bilder från benidorm, som vi tog med storm, som therese så fyndigt hittade på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0