VARNING

Detta inlägg kommer troligtvis bli både långt, tråkigt och fullständigt onödigt.

Jag kom precis hem från mina kära grannar på 84an, och fullproppad med te är jag too speedad to sleep. Jag börjar förstå de där människorna som säger att de inte kan dricka kaffe på kvällen för de inte kan sova då. Inte trodde jag att jag någonsin skulle känna mig oförmögen att sova, men hold your horses, den stora sköna sängen lockar mig inte det minsta just nu.

"Nu talar du osanning." Ett himla bra uttryck faktiskt. Det kommer jag numera använda flitigt. Dessvärre har jag en lite sämre förmåga att faktiskt förstå när folk talar osanning, då jag allt som oftast sväljer det folk säger utan att ifrågasätta eller ens komma på tanken att de driver med mig. Naiv eller blåögd kan det kallas, men jag brukar kalla mig tillitsfull. Så mycket finare och mer.. sofistikerat.

Förut idag kom jag och tänka på mellanstadiet. Efter en regnig dag var vi ute på grusplan och spelade fotboll, större delen av klassen. I alla fall grabbarna. Och jag. Och säkert nån mer tjej. I alla fall. Det var ju ganska geggigt och blött, så alla hade vi väl lera upp till knäna ungefär när rasten var slut. Vilket jag tyckte var riktigt kul. En kille hade ramlat i vattenpölarna så han började samla på sig en egen liten pöl under sin bänk, men gamle classe tyckte det var bäst att han gick hem och bytte om.

Varför gör vi aldrig så längre. Går ut och spelar fotboll i leran, bara på skoj. Tänk er om några hade gjort det på Katedral och sen gått in och satt sig på lektionen. Haha jag riktigt ser kerstins blick framför mig.

Bara för det tänkte jag lägga in någon bild från mellanstadiet. De här var de enda jag kunde hitta, sexan typ? Finns bara tre bokstäver som beskriver den, och ni vet nog vilka. Frågan är om jag vågar skriva dom här?




Just det. LOL.

Goodnight everybody.


Kommentarer
Postat av: linnea

"nu FAR du med osannig" var det ju!!



haha ja visst går du på saker. Som att Wille sparkar ner skyltar ;)

2010-10-26 @ 16:25:14
URL: http://willspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0