Vilse i skogen

Nu kommer en mening ni aldrig trodde ni skulle höra från mig:
HUR I HELVETE KAN MÄNNISKAN VARA SÅ SEEEEEEG?!??!?!
Det handlar såklart om far min. Men nu, äntligen, är flyget till thailandet bokat o betalt. Najs.

Annars då? Sprang vilse i skogen igår. Nemo försvann. Men sen kom han flåsandes. Arg var jag då. Men långsinthet är inte min grej. Försökte ta mig ut ur skogen istället. Hamnade i ett träsk. Men vända? Icke. Balanserade på stockar och stenar för att inte bli blöt om föttera.

Skulle hoppa över några diken. Hm, skulle jag komma över? Jag gjorde ju det. Lite synd, hade blivit en roligare historia om jag inte gjort det. Det var faktiskt vad jag tänkte. Men kan glädja er att jag lyckades trampa ner i vattnet tillräckligt för att hemvägen skulle låta klafs klafs klafs klafs varje gång jag satte ned foten. Men lika glad var jag för det, petitesser ni vet. Tack lokalsinnet förresten, dig kan jag lita på.

Så hade jag spyan uppe i halsen efter boxen idag. "Du är hemsk." Bästa komplimang jag fått på länge, från en främling :D Bra på att peppa skulle jag nog uttrycka det, men hemsk känns nog bättre ändå.


Correction: Nu FAR du med osanning. Det är min nya fras. Inget annat.

Kommentarer
Postat av: linnea

sådär ja!!



haha jag kan fatta det där med din far ;) du har ju ändå bara hälften av det ;)



Och i VILKEN skog gick du vilse? ;)

2010-10-28 @ 16:21:14
URL: http://willspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0