HALLELUJAH

Varenda vareviga gång jag gått in på spotify har jag sett den där texten bredvid en liten ruta, ni vet där det står Remember me? Varenda vareviga gång jag sett den har jag börjat sjunga på en sång, men de enda jag kom ihåg var just Remember me.

Asså i över en vecka har jag gått o funderat på vilken låt det kunde vara, utan att komma på. JAG HATAR SÅNT! Så idag, då jävlar, skulle jag minsann hitta den där låten. Jag har säkert suttit 45 minuter nu. OCH ÄNTLIGEN HITTADE JAG DEN!! Sökte igenom mina 2000 låtar på iTunes. Mångamånga låtar kändes det som att, jo men den här är det nog. Men icke. Sen kom jag till Johnny Cash. Och där kändes det så rätt så rätt. Bara att det är väl en 45 låtar sådär. Helt plötsligt kom den, den rätta.



HALLELUJAH! Den känslan är så jääkla najs, awesome, obeskrivlig!! Jag är glad och nöjd, resten av veckan är räddad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0