I'm dancin' and singin' in the rain

Why am I smiling and why do I sing?
Why does September seem sunny as spring?
Why do I get up each morning and start
happy and head up with joy in my heart?
Why is each new task a trifle to do?
Because I am living a life full of you.


Nerrå tare lugnt har inte gått o blivit förälskad eller så. Är bara allmänt kär i livet.
Cyklade hem dyngsur efter en fotbollsträning där jag mest stått på sidan av pga ljumsken.
Ipod-batteriet slut. Regnet öste ner.

Då, just då, mådde jag tiptop. Sjöng finfina sånger med underbar sångröst.
För som jag ser det, kan man välja hur man vill se på saker.
Antingen ser man regnet som något uppfriskande, eller så gör man det inte.
Antingen är man glad, eller så är man det inte.
Antingen njuter man av livet, eller inte.


Happyface.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är det HÄR jag älskar med dig emma pemma, alltid positiv

2010-09-21 @ 11:03:51
Postat av: Anonym

Oj, det där var från Karro haha

2010-09-21 @ 11:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0