Lite tankar oså

Husband är ett inte så fint ord. Husband som i man alltså. In english.

Jag gillar att sitta hos frisören. Bli lite ompysslad, läsa nån modetidning. Det bästa är när håret ska tvättas. Ligga i en stol med ryggmassage samtidigt som man blir masserad i huvudet, najs. Dock blir jag aldrig nöjd med håret. Men det är en annan sak.

-Vad heter hunden? Gemo? Han heter gemo. Aha nemo, nästan samma sak. Får vi klappa? -kan ni väl få (oh nej). Heter han nemo? -ja. Han heter gemo, det är nästan samma sak. -ja nästan. Är han farlig? Bits han? -ne. Heter han nemo? -jaa (tröga?). Han är blöt. -ja det regnar ju. kom nemo, nu går vi.
Härliga de är, ungarna.

När vi gick förbi den nyplöjda leråkern kunde jag inte hjälpa att bli ganska sugen. Visst vill man bara gå ner i leran, känna den sippra mellan tårna. Sjunka ner, gegga in sig ordentligt. Som en jättemegastor negerbollssmet. Synd bara på lukten. Men jag gjorde det faktiskt inte. Men sugen det blir man ju.

Ålderdomshem?! utropade han helt överlycklig.

Kommentarer
Postat av: linnea

hahahahahahha jag DÖR!!!! Idag när jag o hanna gick förbi åkern sa jag att någon dag MÅSTE jag känna hur geggigt det är!!

2010-09-11 @ 21:55:09
URL: http://willspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0