Hallihallå

Shoo! Liket lever. Det här med bartenderskola i thailand är tamejfan det bästa jag hittat på. Ibland är jag inte dum jag. Trivs som fisken i vattnet- och vi vet ju hur mkt jag gillar vatten. Vatten vatten bara vanligt vatten. Massa sånt stänker runt i free pouring-stationen. Tvåor fyror sexor höger vänster reverse dubbel helikopter, ja man blir ju alldeles snyrrig i bollen. Och alla dessa förbaskade drinkar. Börjar bli mkt i huvet nu, och snabbt skare gå.

Men imorse vaknade jag en timme innan klockan ringde, pigg och glad skuttade jag upp och pluggade lite extra bara för jag var så tagg på skolan att ja inte kunde sova mer. Den ni. Har aldrig hänt förr. Hittade ett litet gym idag också, sisådär fyra maskiner, bänkpress och hela två hantlar! Skönt o få pumpa litegrann iaf. O en sväng till stranden blev det innan det var dags för dusch, restaurang och så nån timmes plugg. Åt lite sushi för första gången, gött mos jao.

Taggar onsdag med halv skoldag, sen stranden då jag äntligen ska få åka jetski o kanske en eller annan bananbåt. Och öl-frisbee mot lärarna. Och därefter ska vi till taco-buffén som vi längtat till en vecka snart, haha. Jag o ida, vi gillar mat vi. Och bad och bus och rock och sprit. Har sagt det förr, säger det igen, vilket jäkla härligt gäng vi hamnat med här!

Nattinatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0