Partycruiser o så

Tjingelitjongeli igen då!

Trött så skriver kort. Minns inte var jag slutade, men liket lever fortfarande så att säga. Mkt fest och mkt plugg, mkt sol och mkt svett. Drinkarna blir fler och fler, tempot skruvas upp och emmplutts hjärna hänger inte alltid med. Men kul, det är det fortfarande minsann!!

I onsdags blev det som sagt öl-frisbee på stranden, lite bad och bananbåt. Nirrenirre. Utgång på kvällen, men en tidigg hemgång för mig och ida. På vägen hem dansade vi loss framför scenen på nån restaurang och fick applåder av samtliga gäster. Jag vet, vi är grymma.

Idag vare partycruiser som stod på schemat. Efter provskrivning och storstädning uppe i baren fick vi provsmaka alla veckans drinkar, sen bar det ut till havs i ca 6 timmar. Fest, hopp och bad, snorkling och dryckespel, kan det bli annat än bra? När EBS har korkat upp, då äre fest, då äre fylla, när EBS har korkat upp.

Sen förferre hemma på 303 faktiskt, och så utgång såklart. Emilia och jag tog en tidig kväll, hemma vid ett-tiden. Då blev det en magnum-glass för undertecknad, wunderbar. Ska också framföra att emilia är grym på att rocka till riktig rock på rock city, mitt nya favorithäng där de har live-band med kända hårdrockslåtar. Hon är även duktig på att häva, så jag slipper skämmas över henne. Det var viktigt att det kom fram.

Nu orkar jag inte skriva mer för nu tror ja jag somnar här på golvet. Vill ni se bilder o läsa mer, kika in på:
villanbydempa.wordpress.com. NATTI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0