Snabbis

Vet att ni saknar mig så mkt där hemma så skriver lite snabbt här dårå. Alla prov är avklarade, freepour igår gick piss men resten tror jag nog funka finemang så hoppas det räcker till ett A. Det får vi veta imorgon. Då väntar storstädning och diplomutdelning. På kvällen blire avslutningsmiddag uppe i bergen med grillbuffé, någon är taggad jao.

Kan bli en kväll på karon beach i solnedgången innan en tur till bangla, om solen tillåter. Den har sett lite surmulen ut ett par dagar nu, vilket iofs passade när plugghästarna satt inspärrade. Nu däremot vill vi schteeka tack.

Kan bli en tripp till phi phi i helgen med de flesta i gänget, sen flyttar emma, angie och ida in hos glenn i 403. Tre av oss tänkte söka lyckan i bartenderlivet här i patong nån månad. Om jag blir godkänd vill säga. Det blir jag. Det kör vi på. Och nu kör vi. Hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0