Sa wa dee ka, eller hur de kan stavas?

Det betyder hej.

Jaa ni. Det närmar sig nu. Slutet. The end. Shit cheese fries. Lite vemodigt. Tiden bara springer. En vanlig skoldag kvar, två dagars prov, städning o avslutningsmiddag på torsdag o sen äre finito.

Fick stå i baren igen en sväng i fredags, wiihuu. Galet. Utgång på det vilket gjorde att lördagens poolparty på Famous tak kanske var lite segstartad. Tre playboybrudar hade photo shoot, bl.a. playboy of the year, jillian (?). Hon hade en date med vår, hm, ja vad kan man kalla zeb, hotell- o baransvarig?

Men iaf, det blev en riktigt najs lördag i poolen, trots att vi missa hugh hefner med typ tio min. Han skulle kommit vid fyra, men vi gick vid sex-tiden o tio min senare dök snubben så klart upp. Ida skulle ju fått stå bredvid honom o filmat till trailern o allt. Lite småsurt kanske.

Käkade sushi för andra gången också, det är ju sjukligt gott, varför har jag aldrig ätit det förut? Och på kvällen var vi hos lärarna och lirade beerpong innan vi återigen begav oss till bangla road, bargatan här i patong. Som jag fortfarande inte skulle hitta på om jag skulle gå ensam. Barer överallt.

Vi fick dj:n vid nou's bar o spela hang on, o hela gänget kom igång med den finfina dansen á la dempa.


Roligare än så här får ni inte läsa idag, för nu måste jag pluggapluggapluugga. Typ 85 drinkar och så ska vi ju veta saker om spritframställning, vodka, rom, tequila, whiskey, cognac, armagnac, öl, vin, likörer.. ja ni fattar, det är en del.

Kommentarer
Postat av: Lovisal

jag saknar dig....

2011-02-21 @ 20:45:47
URL: http://lovisabrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0