Dance the Hoochee Koochee

Knasig dag. För vet ni vad? Jag körde hemifrån och in till stan för en timmes body step. Var tvungen att göra av med lite överskottsenergi. Ville ju bara skutta runt och skrika och skratta och sjunga. Sen körde jag hem. Helt allena. För idag är dagen, kära vänner, som jag tog KÖRKORT! :D

Helt galet.

Lyckades med att lägga i ettan istället för backen det första jag gör. 
Lyckades med ca 6 kärringstopp, 4-5 vid samma rödljus.
Lyckades nästan rulla bak på en fotgängare.

Men godkänd, det blev jag. Haha. Känns lite som jag lurats att jag kan köra bil. Men ensam i bilen, då är jag grym! Firades med te, lussekatt och kaka hos grannarna. En måndag! Som inte är röd, fick jag veta. Life's good.

Ne lyckades inte hitta nån bättre bild. Inte tillräckligt glad, men det får duga.

Kommentarer
Postat av: Lovisal

FAN VAD GÖTT hjärtat!!! gratttiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis :):):):):)

2011-01-18 @ 10:49:37
URL: http://lovisabrandt.blogg.se/
Postat av: Filmster

Hej, du har väl inte missat Filmster.se? En filmblogg med massor av filmtips. Saknar du något? Kommentera vettja! :)



Du kan dessutom följa Filmster.se via Facebook och Bloglovin'! :)

2011-01-18 @ 11:32:20
URL: http://www.filmster.se
Postat av: Nathaliwe

Emma, Emma, Emma... Jag måste säga att jag är IMPONERAD! Trodde aldrig dagen skulle komma ;) Dock lär det dröja innan jag vågar sätta mig i bilen när du sitter framför ratten! Haha, nevars. Du är nog grym ;) Grattis! Det måste vi fira snart!

2011-01-18 @ 21:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0