Dubbelfitta

När jag är hungrig märker jag det oftast på mina tankar. Jag menar hungrig i magen är jag ju alltid liksom.

Men är jag hungrig blir jag en riktig liten argbigga. Sitter på bussen och irriterar mig på en människa som inte sätter sig, fast det finns lediga platser. Så stod han idiotiskt nära väggen med konstig vinkel i benen.

En annan människa bar sin matpåse konstigt. Varför håller man inte i handtagen när det finns såna? Töntigt. Dessutom, vem fan handlar på netto?

Och nån har ett jävla småleende och pratar mesigt, sluta vara en tönt. Och glo inte på mig iddi.

Då fattar jag att jag är hungrig.
Mm, en riktig liten bitterfitta. Eller dubbelfitta har jag annars hört att jag är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0